Körbefutottam a Földet!

2013.05.06. 18:13

Mióta elkezdtem a futást, 2002 nyara óta vezetem az edzésnaplómat (még papíron kezdtem, de jó pár éve már online), így km-re pontosan tudom mindig, mekkora távot futottam le azóta.

Észre sem vettem, csak utólag tűnt fel, hogy éppen a sárvári verseny közepén (egészen pontosan a 61. km-nél) értem el a 40.070 km-t, azaz léptem át szimbolikusan az Egyenlítő hosszát.

Csak érdekességképpen: autóval 80 km/h-val számolva, folyamatosan haladva közel 21 napig tartana teljesíteni ezt a távolságot, közben mintegy 1 millió 200 ezer Ft benzint elégetve. Jól látszik, milyen sok pénzt spóroltam meg 11 év alatt! :)

verne.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://maratonfuto.blog.hu/api/trackback/id/tr565284906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása